Wednesday, January 23, 2013

::soul mate::

assalamualaikum....

alhmdulillah..stelah hampir 2 tahun menyepi,aku msh dberi ksempatan menulis dlm blog ni.bkn tanak tulis tp tlupa cane nk log in.punyela sadiss.haha...
msti korang2 rindu kt aku espesially faraa!weeee~(untunglaa kalau rindu)16org je pun followernye.hahahahaha.sepanjang 2tahun yg berlalu ni byk jgkla benda yg da berubah dlm hidup aku.
sbelum 2 meh tgk wajah trbaru aku,haha.same je pun :p

i'm almost 23,yeayyy!



okayy,act entry kali ni nk cite pasal my soul mate...si dia yg pnah mnjadi pujaan hati aku dlu,E bkn nama sbenar dah jd knangan je...huuuu.selang beberapa bulan melara hati,muncul si dia sebagai pengganti.... this special guy name mohd shahril yahya,28.alhmdulilah jodoh yg tak aku duga ni pun kwn aku sndri yg knalkan.special thanks for him dan kami pun dah nak kawen.....:))hee.


tadaa!ni la si dia shahril :)





okeylaa..next entry aku nak share pasal kitorang pnye pre wed plak..see u















thanks for viewing..do leave a comment :D

No comments:

Post a Comment